22/8

Idag när jag gick upp så var jag på riktigt bra humör!  Jag trodde att jag skulle åka till Mariestad med Mamma och köpa en ny mobil, men så blev det inte..  Ska göra det på fredag isället så jag får vänta i en vecka till.    Efter det så blev jag lite smågrinig  och har varit osocial resten av dagen.  (Typiskt mig..)
Idag när jag gick upp så var jag på riktigt bra humör!
Jag trodde att jag skulle åka till Mariestad med Mamma och köpa en ny mobil, men så blev det inte..
Ska göra det på fredag isället så jag får vänta i en vecka till.
Efter det så blev jag lite smågrinig..
(Typiskt mig)
Jag som hade gått upp tidigt, och jag kunde ju såklart inte somna efter det heller.


TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0