Godmorgon.

Godmorgon på er ♥

Förlåt för dåligt bloggande på sista tiden, men jag har inte hunnit. Men idag så ska det bli bättre, kanske även kommer videoblogg senare.

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag ska bättra mig! Igår så var det ju skola, har gått den första hela veckan nu. Det har ändå gått ganska så bra! Efter skolan så skulle ju jag åka och köpa ny mobil. Men när vi kom dit så sa dom att den var slut i hela landet! :o Hur kan det hända eller? Ofta att den inte finns att köpa någon stans i hela sverige? Dom skulle inte få in mer förens om en månad så jag får vänta ett tag till.. Men jag vill inte ha någon annan heller, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge?

Idag så gick jag upp runt halv 11, kollade tv och åt frukost. Det är ganska så bra vädet ute idag faktiskt! Senare så ska jag vara med Linda och Johanna tror jag, kanske blir någon mer. Får se vad vi ska hitta på för något men det blir nog bra!
Ha det så bra.

TTYL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0