Skolan.

hejhej
idag var det lite trögt att komma upp ur sängen.. Men jag kom iväg med bussen iaf. Hade gympa andra lektionen vi skulle springa, jag har ont i mina ben än HAHA! Sen kan dom ju ta och fixa äckelmaten i skolan den går ju för fan inte att äta, idag var det korv med mos eller ja dom kallade maten det... FYFAN säger jag bara! det gick inte att äta. Korven var som gummi, den var inte ens kokt lixom hur svårt är det eller, jag kan göra det själv och det nu är så jävla svårt! :s Sen moset smakade bara pulver, visst det är pulvermos men det kan ju smaka lite normalt iaf! jaja, nu ska jag gå och ha matte i en timme sen svenska sen slutar jag. äntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0