I Skolan.

Hejsan.

Nu sitter jag i skolan och tråkar, vi slutade lektionen för typ 15min sen och det finns inget att göra i våran tråkiga lilla skola så Jag och Linda sitter just nu vid datorn.. Snart ska vi ha SO och sen slutar vi, men vi måste vänta länge på bussen idag innan vi kommer hem..
Idag så måte jag öva på prov när jag kommer hem. Jag har nämligen SO prov imorgon, vi får se hur det kommer att gå.. Men det är ju sista dagen för sen så ska jag vara ledig Torsdag, Fredag & Måndag så det blir en riktig långhelg för mig. Vi ska göra uppträdanden med Lucia så det är ju inte något jobbigt som jag ska göra heller. Gött det!
Men bloggar mer när jag kommer hem och så, Ha det haha...
Kram, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0