Igår.

Igår var ju jag i örebro. Jag tog mina stövlar men efter en runda på ikea och lite andra affärer gav jag upp, mina fötter ville inte längre.. Jag tog på min mina sneakers istället vilket var mycket skönare och heller inte lika halt för självklart så skulle jag halka inne på ikea vid kassorna där det är fullt med folk. Det var bara lite pinsamt! Men jag gick vidare och låtsades som ingenting haha..
Inne på marieberg så hittade jag, hm, ingenting.. Jag var hur arg som helst, sen hittade jag en skitsnygg ulljacka på cubus men jag köpte den inte för att jag var så jävla arg. Hahah, jag gör så när jag blir arg då vill jag inte någonting, jag ville inte ensa ha fika! Tog endast en cola, efter det så gick jag och köpte foundation och ett läppstift sen åkte vi hem!


foundation från Loreal


lumene


jag köpte även en stor godispåse :D


STORT tuggummi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0