Örebro.

Imorse så åkte jag och mamma till örebro för att handla julklappar. Det blev endel men fortfarande saker kvar att köpa.. Tror att vi ska åka till skövde nästa helg och kolla efter det sista. (Jag måste även köpa en klänning till julafton/nyårsafton..) Men vi var iaf först på ikea och sen åkte vi till marieberg. Kollade julklappar och åt mat!
Sen när vi kom hem så åkte vi nästan direkt och hämtde pappa i töreboda och sen tog vi även med pizza hem. usch, nu är jag så mätt att jag mår illa..
Ikväll kommer jag nog att somna gott iaf för gud så trött jag är..


Kommentarer
Postat av: fatte

Vill du vara Veckans blogg?, skriv då i min blogg om dig själv och dina intressen. Jag väljer ut 5-10 av dem som är bäst på att blogga =), tävlingen avslutas den 18 december.. Passa på !!!

2009-12-14 @ 21:07:20
URL: http://fattuush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0