Skolan.

Hahah, nu klagar linda på mig för att jag inte bloggar så det är väl bäst att jag slänger in ett inlägg då.
Jag har inte kunnat uppdatera för att mitt internet har inte funkat. Men nu funkiar det igen så att jag kan blogga igen när jag kommer hem. Nu sitter jag nämligen i skolan och har fysik men vi jobbar om olika saker i grupper så att vi får sitta vid datorn.
Efter detta så har vi mat och efter det hemkunskap tror jag. Vi skulle få göra vad vi ville med kyckling så det kan nog bli riktigt gott! :)
Hörs sen när jag kommer hem igen, Kram Amanda.


Lägger upp en bild från lucia när vi väntade på att få uppträda. Vi fick ju alltid fika innan och vi slogs nästan om gifflarna. Iaf jag och Lotta haha, men det är ju så gott!  MUMMMMS..!

Kommentarer
Postat av: linda

duktig flicka! :D hihi

2009-12-18 @ 18:16:25
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0