Skövde.

Hej på er.
Nu har jag precis kommit hem, har varit i skövde hela dagen och trängts med en massa människor.. Usch jag tycker det är jobbigt att handla julklappar då får jag ont i fötterna och benen. Men när jag handlar till mig själv så går det MYCKET bättre. Då kan jag gå runt hur länge som helst, är inte det lite konstigt? Men jag har iaf handlat endel julklappar till mig själv haha.. Men asså jag säger va jag vill ha och sen köper dom det till mig i julklapp för då får jag det som jag vill ha. Men sen får jag ju såklart saker som jag inte vet om med haha :D
Men nu är jag iaf hemma och har tagit på mig mjukiskläder, tvättat bort kletet i ansiktet och slängt upp håret i en bulle på huvudet. Snart kommer med uppdates med bildet osv.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0