Bio.

Idag så var vi ju på bio i skolan. Vi kollade på Fighter, den var väl sådär men det var ju bätte än vanliga lektioner. Vi kollade på den på morgonen och sen hade vi bara Matte och Svenska kvar innan vi slutade. Det var ju väldigt skönt! När jag väl hade kommit hem så åt jag mat och sen var det dags att åka till Gullspång igen eftersom jag skulle ha utvecklingssamtal. Det gick ju ganska så bra som tur var :) Sen när jag var hemma från det så fick jag byta om snabbt och sen skulle jag till fotbollstäningen. Det var skönt att komma igång och röra på sig igen!
Efter träningen så duschade jag och efter det så tog jag mig en macka och en kopp med te!



Johanna, Sara & Linda.


Johanna & Sara


Linda & Amanda


mohaha..


Amanda?


Gabriel?

Är vi inte lika?

Kommentarer
Postat av: linda

HAHA dom två sista bilderna som du har längst ner haha när du jämför typ tar dig: gabriel? sen gabriel:amanda? HAHA<3

2009-11-10 @ 17:57:44
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahaha, ja men är vi inte lika? :o <3

2009-11-10 @ 18:08:24
URL: http://amandakylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0