Dagens outfit.

Idag så hann jag inte blogga något när jag kom hem för när jag hade ätit så rinde Lotta och sa att vi skulle ta sprutan. Då fick jag åka till skolan och ta den. Jag var hur nervös som helst för jag gillar inte direkt att ta sprutor, men vem gör det? Det känndes lite i armen tyckte jag men inte så jättefarligt. Men efter så kändes det lite konstigt och jag mådde illa men det var säker jag som inbilade mig en massa. Nu känner jag ingenting iaf, men det kommer säker att vara ömt imorgon!
När jag var hemma därifrån så var det bara att byta om och sen åka tbx till skolan igen och träna fotboll där. Vi körde lite styrketräning och så..
Nu duschade jag för ett tag sen och sen åt jag lite, ska jag gå och lägga mig nu så att jag är någorlunda pigg imorgon när vi ska till vadsbo. Hoppas bara att jag inte ligger sjuk hemma :o


Skjortan: Ur pappas garderob, haha..
Bälte:
Only
Tights: Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0