Dålig uppdatering.

Jag vet att jag har haft en super dålig uppdatering idag men jag har inte hunnit..
Imorse så kollade jag på en film och sen kollade jag även på reprisen av EMA 2009. Sen åkte jag ut en sväng med moppen för jag har inte åkt på ett tag och kände att den måste gå lite haha. Vid 3 så åkte vi till farmor och farfar. Där fikade vi och sånt, firade fars dag. Jag fick även med en päls från farmor som hon köpte för aslänge sen. Det är äkta mink haha.. Men det är axelpuffar på den och jag gillar inte det, eller jag hatar axelpuffar. Andra kanske passar i det men jag kan inte ha det. Jag får se om jag kommer att använda den eller om jag lämnar tbx den..


min moppe



Outfiten som jag hade till farmor och farfar.






Jag körde på mina klackar från DinSko.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0