Fullt upp..

Igår så satt jag inte vid datorn över huvud taget. Vi var ju på vadsbo och sen när jag kom hem så skulle jag åka ner och öva till lucia direkt. Sen när jag kom hem därifrån så mådde jag inte så bra. Jag hade ont i hela kroppen och var jättetrött så jag orkade inte sätta mig vid datorn.
Idag så mådde jag iaf bättre och gick till skolan.. Usch imorgon så har vi matteprov och jag kan det inte så bra. Jag glömmer bort hela tiden hur det är som man ska räka. Men jag hoppas verkligen att jag kan det tills imorgon! Sen har vi engelska med men den är ju inte LIKA viktig eftersom det bara är läxförhör. Jag har inte hunnit sitta vad datorn idag heller förens nu på kvällen. Men när jag kom hem efter skolan så skulle jag upp till stallet och sen när jag var hemma därifrån så skulle jag duscha och sen öva.. Men imorgon så har jag inget speciellt vad jag vet som tur är :)



När jag hade duschat så fixade jag lite mat.


Sen övade jag matte & engelska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0