Godmorgon!

 Hejsan.
Idag så är jag hemma för jag kände mig inte så bra imorse. Så idag blir det att öva på prov större delen av dagen. Det är fullt med prov varenda dag nu.. Usch, jobbigt! Men det kommer säkert inte att bli något pluggande i helgen heller eftersom jag ska till min bror. Men jag får försöka att öva så mycket som möjligt idag och imorgon och kanske lite i helgen.
Jag sov iaf till kl 9 idag och sen gick jag upp och duschade. Efter det så fixade jag en god frukost som jag åt framför teven. Nu ska jag sätta mig och öva på biologi och franska.
Hörs sen, Kram Amanda.


God frukost.


Haha, kolla vilken reklam som kom precis när jag tog kort..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt att va sjuk :/

2009-11-25 @ 11:52:14
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha jag blev sugen på donkenmat!

2009-11-25 @ 12:38:42
URL: http://finest.se/adamsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0