Mariestad.

Igår så hann jag aldrig att blogga något. Men efter skolan så åkte jag iaf till Mariestad. Först köpte jag lite saker som var nögvändligt för vi hade inte mycket tid och sen vid halv 6 så skulle jag till synsam där jag fick nya linser. Efter det så gick Jag, Mamma, Pappa och Chrille till Kingfisher och åt mat. Det var jättemysigt där inne och maten vad god :)
När jag kom hem så kollade jag på Idol. Tyckte att Eddie skulle åka ut för han var sämst. Asså det lät ju helt falskt :s Jaja.. Sen åt jag lite godis och myste :)



Maten på kingfisher. Mums!


Jag köpte godis från Åkes och även en masacara och ett minneskort till min mobil..


Godis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0