Mätt och belåten.

Jag och alexander gjorde maten förut medans marcus målade lite så nu har vi ätit och sitter i soffan mätta och belåtna. Ska snart kolla på robinson och sen kanske någon film. Alexander ligger just nu med en kudde i mitt knä så vi får se om han kanske somnar snart! Jag har även en fet godispåse som ligger i väskan och väntar på att bli uppäten haha.. Men det orkar inte äta upp just nu men det får väl bli senare till filmen kanske. Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon eller om jag kanske bloggar lite sen igen. Det värsta är att jag inte kan lägga upp några bilder just nu men jag tänkte att lägga upp bilder imorgon för varje dag. Sen kommer det nog bilder från lucian mend et kommer nog inte förens på kvällen eftersom jag ska åka hem runt 11 imorgon och sen ska vi va nere i hova vid 3 och där ska vi vara hela dagen sen.


Det får bli en gammal bild men det ser ju lite roligare ut iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0