Skövde.

Idag så åkte vi först och kollade på Kavelbrogymnasiet i skövde för där har dom en frisörlinje som jag kanske ska söka till. Vi kollade runt lite där och så, sen åkte vi till comerce. Där shoppade vi lite och sen åt vi även mat där. Efter ett tag så åkte vi vidare till Elins Esplanad och kikade lite. Köpte lite saker där med och sen fikade vi också.


Vi fikade på Wayne´s Coffe.
Jag köpte en Caffe latte med vit choklad.


kofta från Gina 199Kr


Fodral från MQ 299kr

Silkesdroppas från OSIS+ 159kr


SilverShampoo + Balsam från XL 89kr/st


Jag köpte även Flourtabletter och hudsalva från Apoteket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort kommentaren amanda.. råkade skriva min epost HAHAHAHAHA!

skit snygg klänning!

2009-11-14 @ 18:53:36
URL: http://lindamemyselfnadi.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack så mycket! :D

2009-11-14 @ 20:27:23
URL: http://amandakylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0