So och Cola.

Just nu så sitter jag och fixar lite med min So som jag har tills imorgon samtidigt som jag dricker lite cola. Ska skriva den på datorn hade jag tänkt, jag tycker att det är mycket lättare att sitta och skriva och leta efter saker på datorn än att sitta och skriva och läsa i böcker. Jag vet inte varför men jag tycker det är roligare och går mycket lättare. Varför kan man inte få en egen datorn i skolan som man kan sitta med på lektionerna och sen ha trådlöst bredband inom skolan. Skulle inte det vara bra? Jo det tycker jag, då skulle man inte behöva oroa sig för att man glömmer något utan då har man det i datorn och om man ska skriva ut något så är det bara att lägga över det på en av skolans datorer och sen skriva ut det där. Det tycker jag att skolan skulle satsa på men dom är väl som vanligt för fattiga för det..


Mmm.. cola!

_____________________

Skulle det inte vara bra med var sin dator i skolan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0