Svininfluensan.

Jag ska ju snart ta sprutan mot svininfluensan men jag är lite orolig över det. Det är ju väldigt många som har blivit sjuka av den. Man får feber osv. Det är ju inte värre än själva influensan men ändå.. Min mamma tog sprutan igår och idag så var hon hemma för att hon inte mådde bra. Hon kände ingenting igår på dagen men det har kommit inatt. Sen har hon ont i armen med men det får ju nästan alla och det kan man ju få av en vanlig spruta med. Vi ska få ta den med skolan om ca 2veckor och jag hoppas verkligen att jag inte kommer att bli sjuk eftersom vi ska dra igång med Lucia nu och det vore ju lite synd och jag skulle vara sjuk då haha..


Kommentarer
Postat av: evelina (a)

Vi hade nyss vaccinering med skolan & jag blev bara trött & hade ont i armen så enligt mig var det inte farligt. Men det är väl olika från person till person antar jag. Aja, lycka till !

2009-11-11 @ 00:16:15
Postat av: Amanda

Okej, jo men ont i armen det får ju nästan alla.. Tack huhu :)

2009-11-11 @ 13:09:10
URL: http://amandakylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0