Tandläkaren idag..

Idag så skulle jag vara i skövde kl 09:30 för att skriva upp och det gick ju som sagt bra! Sen skjutsade pappa mig till skolan. Där hade jag matte, franska och engelska och sen skulle jag till tandläkaren. Hon sa att jag hade jättefina tänder trots att jag dricker så mycket dricka.. Sen har jag en cp tand som hon sa att dom kanske kunde fixa till om jag ville (det är alltså bara för att det ska se lite bättre ut) så jag bokade en tid hos maria men det kommer inte att bli förens efter nyår.. Efter att jag varit där så åkte jag hem igen så det har varit en väldigt lugn dag idag! Nu ska jag strax klippa mig, jag väntar bara på att Lisbeth ska komma hit :) Jag klipper mig hemma om nu undrar, mamma har en kompis som jobbar som frisör i Mariestad och då brukar hon komma hem till oss och klippa mig och mamma.
Hörs senare, Kram Amanda



Dagens outfit.



mot tandläkaren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt halsduken? (a)

2009-11-16 @ 21:51:30
Postat av: Amanda

Oj, det kommer jag faktiskt inte ihåg. Det var nog 2år sen som jag köpte den tuvär.

2009-11-16 @ 22:02:10
URL: http://amandakylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0