Tråk dag!

Idag så stannade jag och Johanna i hova och åt pizza. Sen skulle vi träffas och öva till Lucia och vi provade även kläderna som vi ska ha på oss.. Asså min päls är as stor xd Aja, jag bryr mig inte.
Sen när jag kom hem så var jag typ hur uttråkad som helst och det händer ju inget i lilla Hova heller. Men jag kollade på idol och lite sånt. Jag tyckte att det var bra att Eddie åkte ut för jag har aldrig riktigt gillat honom men men.. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på tv och sen sova. Imorgon så ska vi åka till skövde och bland annat kolla gymnasium och sen ska jag lämna tbx en tröja med.


Kommentarer
Postat av: Johanna

najs det var med pizza eller?=?????

min päls är ju fan åt helvete eller nånting hahhahahha så jävla fult jag fick kaninpälsen <///3

2009-11-14 @ 00:28:14
URL: http://entities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0