Åh vad trött jag blir..

Idag så gick jag upp tidigt för jag skulle åka till skövde och skriva upp för mitt moppekort. Men det gick ju inte så jävla bra. Jag var 4 ifrån.. När vi skulle beställa en ny tid så frågade pappa lite om dom visste vad man skulle läsa från för att det som jag hade haft fel på var inte något som fanns med i boken och det var samma sak förra gången och hur lätt är det att läsa på då? Men hon visste ju för fan ingenting! Pappa blev arg och frågade om det fanns någon att prata med och då sa hon att pappa kunde ringa till hennes chef men han var inte där idag.. Så när pappa kom hem så ringde han till en körskola i mariestad och fråagde om dom hade fått någon information om vad det var som dom skulle lära ut. Men dom visste ju inte vad det var som dom skulle lära ut heller. Han som pappa fick prata med sa bara att det var FÖR JÄVLIGT! Så när pappa sa att han skulle ringa till honom i skövde så sa han att pappa skulle tjata på honom massa. Hahaha.. Men mamma ska ringa upp till Lenart som jag gick hos sen med och höra lite med honom. JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET HÄR JÄVLA KORTET NU! Det finns ju för fan ingen som vet någonting om det. Inte ens dom som jobbar med det vet ju vad det är som man ska kunna. Dom vet ju inte hur man ska lära ut eller vart vi kan läsa om det..


Min outfit idag iaf.
Tröjorna är från gina, Bältet från only och Jeansen från gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0