Fullt upp..

Okej förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket dom senaste dagarna men jag var tvungena att öva på en massa jobbiga prov och läxor. Idag så hade vi Historiaprov och det var det sista provet som vi har i det så om jag ska kunna få mer än G så måste  jag få det på detta provet och jag hoppas verkligen på att  jag får VG. Jag, Sara och Johanna slog vad om att om vi skulle få MVG så skulle vi springa i BH och trosor runt hela skolan men jag är ganska så säker på att jag inte kommer att få det så jag behöver inte orora mig :)
När jag kom hem så kollade jag på tv och sen åt jag pannkakor med sylt och grädde, fett och gott hahaha.. Men sen skulle jag åka till Elisabeth för vi skulle prata lite om i helgen då vi ska göra lite saker med laget haha.. Får se hur det kommer att gå. Men nu måste jag öva på Franskan. Jag kollade nyss igenom orden lite men det är konstigt att varenda gång som jag ska öva på franska så får jag typ damp för att det vill inte gå in i mitt huvud och jag har inte det bästa tålamodet om man säger så, så att det brukar sluta med att jag river sönder pappret..
Men nu gick jag ifån lite innan som tur var haha.. men nu måste jag sätta mig med det igen. Får se om jag hinner att uppdatara mer idag men annars så får jag försöka att komma med lite roligt i helgen :)

PUSS /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0