Gårdagen.

Hejhej. ♥

Jag åkte ju till marieberg igår på kvällen men jag hittade INGENTING och pappa försökte att få mig på bra humör genom att jag skulle köpa något men hur lätt är det när det bara finns en massa fula och gamla kläder? Jaja, sen när jag kom hem så packade jag ihop lite saker snabbt och sen tog jag moppen till Johanna. Där ute var det väl inte sådär jättekul i början men sen när alla hade åkt hem så belv det roligt haha.. Battle och en massa kul. Fast inte lika kul när folk håller fast en och kittlar en..
Idag så kom jag iaf hem runt halv 12 och då åt jag lite frukost och sen satte jag mig här. Idag så ska jag bara chilla för imorgon så blir det fest :) Och sen har jag ju lite sömn som jag behöver ta igen efter igår/inatt.. hehe. Jag och Linda stannade uppe till typ 7 eller något på morgonen men asså vi kunde inte sova för vi var övertrötta och sen var den en viss person som la sig i våran säng..

TTYL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0