Hemskasta dagen någonsin..

Idag har det nog vait den värsta dagen i mitt liv. Allt och då menar jag precis allt har jävlats med mig!

Det började med att jag var så himla trött på morgonen och sen när jag skulle äta frukost så var jag så trött att jag inte ens orkade hålla i skeden så jag råkade tappa ut allt över bordet..
När jag skulle gå till bussen så missade jag den såklart så mamma fick skjutsa mig till torget..
I skolan så råkade jag tappa min mobil i stengolvet, sen tappade jag ut hela kortleken på golvet.
På gympan så spelade vi världens tråkigaste sport.. Lixom vad är det för mening med att stå och skjuta bollar på varandra? Men bra som jag är så vann jag ändå och jag bara stog där men såklart så vågade ingen skjuta på mig och om den gjorde det så missade den även fast jag stog stilla.. så jag vann varenda gång som vi spelade det.

När jag skulle hem så trodde jag att jag kunde åka med mamma hem så jag gick av vid skolan men sen visade det sig att hon skulle börja sitt möte då.. Då blev jag arg kan jag säga för att då var jag tvungen att går ännu längre hem.
Sen när jag gick så börjdade det ju såklart att SPÖREGNA! Jag skickade en massa sms  och då fick mobilen damp och trodde att det var jag som tryckte på skärmen fast det egentligen var vattendroppar som kom på skärmen..

När jag väl kom hem så såg jag ut som en slickad katt i håret och sen var jag genomblöt.
Då satte jag mig och kollade på tv men tror ni inte att jag somnar där då eller? JO! Och det var verkligen inte bra eftersom jag var tvungen att övra på Fysikprov och Franskaläxan.. Men jag fick sätta mig med det när jag hade vaknat.. Då sa mamma att jag var tvungen att äta mat men jag hann ju inte det :o men hon fixade lite åt mig iaf.
Sen har jag värsta roblem med franska hur man ska veta om det ska vara DES, LES, DE, LA eller LE?? Tillslut blev jag så arg så att jag rev sönder papparet :)

 

SLUT, kan det hända något mer tro? Datorn kankse stängs av nu efter att jag har skrivit allt? skulle verkligen inte förvåna mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0