Höstväder idag.

Idag gick jag upp runt 10 och då åt jag frukost och kollade på tv som vanligt. Nu sitter jag här i pappas mjukisdress som han fått från hovaIF men jag har tagit den haha.. Men vi borde få våra snart och då kommer jag bo i den ett tag! :)
Idag är det riktigt fint vädet ute! Solen skiner och det är inte så himla kallt ute, ett riktigt höstväder. Jag funderar på om jag ska ta mig en tur på moppen. För sen måste jag fixa en massa här hemma.. Vi ska ha fest för mamma idag så det kommer en hel drös med folk hit senare.. Men eftersom det är så fint väder så kanske jag åkte ut en sväng :) Då kanske jag även tar lite bilder med mobilen men det värsta är att jag inte hittar min sladd :o Jag får leta efter den senare, någonstans måste den ju vara?

TTYL!



Bilden är ifrån Falkenberg när vi firade mamma där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0