I AM..

I AM BACK ON TRACK! :D

Nu är jag hemma igen, eller ja.. jag kom egentligen hem igår men då hann jag aldrig uppdatera för jag var så himla trött och sen hade jag lite saker att ta reda på med :) Idag så gick jag ju till skolan iaf. Det var väldigt tomt eftersom halva nian praoar. Jag ska göra det nästa vecka men det ska faktiskt bli skönt att slippa skolan!
När jag kom hem så följde jag Linda hem med moppen haha hon tyckte jag körde galet XD men när jag körde hem så körde jag ännu snabbare :D (jag tog första steget)
HAHAH nu sitter jag och Linda och har lite dampt på msn bara för att vi är så jävla uttråkade! Men vad finns det att göra här egentligen? INGENTING! så lätt var det att svara på den frågan :)



skönheten själv Linda!

Kommentarer
Postat av: linda

HAHA men gud amanda!

du är en skönhet hihi :D <3

2009-10-09 @ 10:34:06
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0