Igår.

Idag kunde jag inte sova så länge, men nu känner jag att jag är väldigt seg.. Men det kanske blir så när det ligger en i soffan och sover och sen en i sängen? Min dag består utav dator, tv och lite dricka och godis. Det är inte så illa ändå.
Senare vet jag inte om vi kanske skulle vara barnvakt åt Alex. Men jag ska iaf försöka att hämta min mjukisdress som kom igår :)

Igår var det mycket trevligt. Alla kom runt halv 7 och då drack vi champange och sen åt vi en massa god mat. Alla var på bra humör och roliga haha! :)



Min klädsel igår.
Klänningen är från Gina.

 

 


Idag så provade jag även att använda lite ögonskugga vilket jag aldrig brukar göra annars.


Armbanen: Thomas Sabo              Tror det är från Only eller Zara.. (längesen jag köpte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0