Igår.

Igår så åkte jag och Johanna till hantverkshuset först vid kl halv 9 sen åkte vi hem till mig och hämtade mina saker och sen vidare till Linda. Vi var på bygget och spelade lite GH och sånt. Det var trevligt :) Sen vet jag inte riktigt när vi somnade men inte så jättesent iaf..
Idag så gick vi upp och åt frukost vid typ 11:45 eftersom man skulle ställa tillbaka klockan idag ;) Sen åkte jag hem typ en timme senare. Resten av dagen blir väl som igår att jag kollar på tv och sitter vid datorn.. Men senare så ska jag till hanverkshuset igen eftersom vi har fobollsavslutning.. Men jag hoppas att det inte tar så lång tid!

Jag igår. ( jag skulle ju ha lockigt hår efter mina flätor med det blev helt konstigt så jag försökte att platta ner det men det gick typ inte haha)

 


Maten jag åt innan. (åt efterrätt med men jag glömde att ta kort på den..)


Kommentarer
Postat av: andrea nilsson

söt :) <3

2009-11-17 @ 15:50:24
URL: http://aanndreeaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack :) <3

2009-11-18 @ 21:52:21
URL: http://amandakylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0