Party.

Idag så väckte mamma mig vid halv 1 men det var väl tur det för annars så hade jag sovit hur länge som helst. Men jag känner mig utvilad nu ändå. Alexander kom sen runt halv 2 och då åt vi lite mat och sen gick vi ner till ica och köpte godis. Vi gick även förbi farmor och farafar för jag skulle höra om hon hade någon pälsjacka och det hade hon :) Jag skulle få låna den av henne. Men jag tog inte med den hem nu efter som vi skulle ner till ica men jag ska hämta den någon annan dag. Nu måste jag hoppa in och duscha för Sara ska komma till mig senare och sen så ska vi gå till Garbiel för där blir det paty :)
(jag hittar inte sladden till mobilen annars så hade jag lagt in en bild men det kommer sen om jag hittar den)

Puss så länge. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0