Amanda Gillar!

Detta gillar jag i höst/vinter.


1. Nitar är så snyggt i höst, man kan ha det på både tröjor, skor, jackor..
2. Jag tycker fatiskt att det är ganska så snyggt med lårhöga stövlar. Speciellt och man har ett par snygga tighta jeans under!
3. Jag vill iaf ha ett par UGGS i höst/vinter. Dom är så gosigt och man kan ha dom till mycket!
4. Pumpsen tycker jag är ganska snygga + att dom är billiga!

Alla dessa skor hittar du på DinSko till bra priser!
________________________________________



1.
Nitar och rosa, jag tycker dom är snygg och kolla klacken! är det inte för snyggt?
2. Åter igen ett par med nitar, men dessa är svarta och ganska så lika dom andra, hög klack på dessa med.
2. Ett par Hunters! Jag tycker faktiskt att dom är lite snygga. Dom finns i ljusrosa och jag tycker dom är väldigt gulliga, men även snygga i svart. Och sen är dom ju bra en slaskig höstdag (vilket det blir ganska så ofta nu)!

Alla hittar du på Nelly
_________________


1. En skinnjacka och en stor halsduk, helst utan slut på tycker jag är så himla snyggt! Det är varmt men ändå så ser det inte så vintrigt ut.
2. Pälsjacka tycker jag är supersnyggt! Jag och Linda provade en när vi var i Danmark och jag vill ha en nu. Den kändes väldigt varm och en sån kan jag absolut tänka mig att ha endel i vinter!

Halsduken är från Gina, Skinnjackan från Kenzas egna kollektion och pälsen är från HM.


Kommentarer
Postat av: Johanna

var det inte du som typ hatade uggs förra vintern?

2009-09-19 @ 10:15:51
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: Amanda

nepp.

2009-09-19 @ 17:41:53
URL: http://amandakylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0