Dag + Outfit.

Idag hann jag att ta en bild innan jag gick till bussen. Visserligen så blev det en med tandborste i munnen men wtf. Det hände inget speciellt i skolan direkt. Jag var på lite skratthumör haha..
Jag skippade träningen idag med, jag är ju lite förkyld och jag vill inte göra det värre nu eftersom vi snart ska till danmark! Gjorde även en smoothie idag, provade en ny med banan, kiwi och vattenmelon. Jag hade ingen youghurt eller fil i eftersom det är mycket vatten i melonen så blir det ju saftigt ändå. Det blev faktiskt gott :)
Har även övat lite på franskan, jag kom på förut att vi hade den.. Men som tur är så är det bara 16glosor!
jaja  PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0