Danmark imorgon.

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag! Men jag har inte hunnit (samma ursäkt) men så är det. I fredags så var det ju dåra fest hos goggo det var toppenbra förutom vissa saker. Sen sov Sara hos mig med, vi drog hem vid 1 eller något sånt. 
 På lördagen så kollade jag tv en massa, sen kom alexander med. Han skulle sova här den natten. Var lite med honom då med såklart.
 På söndagen så kollade jag på tv då med, sen så ringer pappa plötsligt till mig och säger att vi skulle samlas nu. Då var klockan ett och jag trodde att vi skulle samlas kl tre men dom hade tydligen ändrat på det. Så jag fick packa fort som tusan och sen kom magnus och hämtade mig. Jag fick spela fotboll på dom mage och det är inte något som jag rekommenderar direkt..


Idag så har det varit skola som vanligt. Men imorgon så åker vi ju till Danmark :D Det ska bli så himla kul! Bara det att vi ska åka så himla tidigt. Vi ska åka redan kl kvart i fem från Hova. Jag och mamma var iaf nere och handlade lite förut tills imorgon. Det blev mat godis och dricka..
Ska försöka att ta en massa kort som kommer upp sendan.

PUSS.


Bilden är på mig och Sara från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0