Hemma.

Igår så åkte vi ju till Liseberg tidigt på morgonen. Dagen där var toppen förutom att vi inte hann åka Balder mer än 1 gång för att det började brinna där och sen var det hur lång kö som helst. Men vi hittade en annan favorit! :D
Jag och johanna skulle åka höjdskräcken och jag är ju väldigt höjdrädd men jag har åkt den förut så jag tänkte att jag klarar det igen. Men sen visade det sig att jag och johanna inte fick sitta brevid varandra :o då blev jag ännu mera nervös.. När jag väl satt där uppe så tänkte jag "jag klarar inte detta" (hahahah) Men sen när vi väl släpptes ner så skrek jag tills jag inte fick ut något mer skrik. Det bara tog stopp haha.. Men efter det så fick jag värsta kicken :D

Idag så gick jag ändå upp ganska så tidigt. Kollade på tv och för en stund sen så lyckades jag med att lägga in lite låtar på min mobil. Det tyckte jag var ganska så bra gjort utav mig! Vid 3 idag så har vi match.. Kom upp och kolla! :)

TTYL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0