HISS & DISS


Bepanthen på läpparna. Jag måste säga att bepanthen på läpparna är superbra! Dom blir lena och ser lite fylligare ut. Jag tar på mig det innan jag ska gå och lägga mig och när man vaknar upp på morgonen så känns det jätteskönt! men endast när jag sover!

Fest imorgon. Kan det blir bättre? Imorgon är det fredag och då blir det fest. Känner på mig att det kommer att blir bra. Det är vi nior och sen några åttor I think.

Danmark med klassen. Vi ska ju snart till Danmark på klassresa. Jag längtar och det har jag gjort ända sen vi bestämde att vi skulle åka. Det ska bli mycket kul!



Skolan. Ja, skolan dissar jag.. Det har endast gått två veckor och jag är redan trött på den. Visst jag tycket att vi har ganska så bra dagar och så men ändå. Det finns roligare saker att göra än att gå i skolan


Förkylningar. Visst är det jobbigt? Jag hatar att vara förkyld. Antingen så går man runt och snörvlar eller så hostar man eller så är man täppt i näsan. Hur kul är det eller? Nej, jag gillar då inte att vara förkyld!


Läxor. Ja gillar verkligen inte läxor. Jag tycker att det är jobbigt och sen blir jag stressad av det. Man får värsta pressen på sig att man måste kunna det och det.. usch, gillar det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0