Ingen kamera.

hejhej
jag har inte bloggat nu på några dagar men det är så att jag har ingen kamera längre..
Så då är det inte så kul att blogga när man inte kan ta något kort att lägga in och och  sen så har det varit en hel del denna veckan.

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar men det har varit lite fullt upp och jag har varit väldigt trött. I onsdags så hade vi fridluftsdag, det var väl inte sådär värst roligt men det är ju bättre än att sitta i skolan. Jag var med i alla grenar även om jag kanske inte är sådär bra på dom men vi samlar ju poäng till klassen. Och det lönade sig för vi vann! Vi kom etta av alla på hela skolan. Är vi inte BÄST? När jag kom hem sen så var det inte nog med träning utan då skulle jag upp till stallet och rida. Efter det så kan jag säga att jag somnade ganska så tidigt.

 

Sen ska jag säga med att min kamera är sönder så att det är lite tråkigt att blogga då. Jag kan inte ta något kort och lägga upp på bloggen utan isf så måste jag ta med mobilen och den tar sämst bilder. Den tar jag bara med i absoluta nödfall haha. Blixten fungar ju inte på min kamera så den är med världelös. Men jag har lämnat in min kamera nu iaf, jag vet inte när jag får tbx den men jag hoppas att det blir snart för det känns väldigt tomt utan kamera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0