Klarade mig!

Först skola och sen moppekurs/uppkörning och sen vidare hem och öva på läxor...

Idag så åkte jag iväg till skolan som vanligt men jag hann inte gå mer än på två lektioner innan jag skulle tbx till Hova igen. Jag kom hem hit vid 11, då bytte jag om lite och sen åkte jag och pappa vidare till Laxå. Åt på burger king där. Måste säga att jag inte tycker att det är något vidare gott där.. Sen vid 1 så skulle jag köra upp. Han tyckte att det gick bra som tur var :D Nu är det bara skrivningen kvar då.. Och det är inte så långt kvar tills jag fyller nu..! När jag kom hem så var det bara för mig att sätta mig och öva på Kemi. Usch jag gillar inte det ämnet.. Men men, nu är jag klar, eller .. jag orkar inte öva med nu iaf. Men jag hoppas att jag klarar mig. 

Juste! Jag skulle fixa mitt hår igen idag, mamma var inne och köpte nya slingor. Men tror ni inte att tröga som dom är i Hova så tog dom FEL! Även fast mamma sa att jag skulle ha samma som jag köpte för en vecka sen och det fanns ingen annan blond färg med en sån borste i så hur svårt är det eller? Dom kan väl anstränga sig LITE iaf? :s



Idag så körde jag på min vinterjacka! Det gjorde jag rätt i för det var väldigt kallt idag!



På bussen hem så var musiken min vän! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0