Moppehelg.

Gissa vad?
Jag ska sova nu! Jag låg och kollade på idol och sen hann jag kolla på halva kändisdjungeln innan jag somnade.. Men det kanske inte var så konstigt när jag låg nergosad i min säng :) Nu sitter jag här och försöker att hålla ögonen öppna haha. Men det är bara bra om jag kan somna tidigt för jag har moppekurs i helgen och då får jag inte sova länge alls. Vi ska börja kl halv 10! Sen kommer jag inte hem förens runt halv 5.  Då ska jag typ bara äta och fixa mig och sen så ska jag dra ut till Johanna Tauberman. Hon har fest, det är ju lite typiskt men ska dit en stund iaf för sen så är det ju moppekurs igen på söndagen.
Hmm.. nu blev jag sugen på cola, och jag som just bortstade tänderna..

Puss



Bild från danmark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0