Sjuk.

Gissa vad? Jag är förkyld!

Imorse så var vaknade jag av att jag hade ont i halsen, det var ju mindre kul.. Men jag  åkte iväg till skolan iaf. Skulle ju ändå sluta tidigare idag eftersom jag skulle till Mariestad och göra synundersökning.
Jag måste ju ha det tills jag ska ta moppekort. Mamma bokade en tid till mig för det igår, så jag ska gå med Johanna (och kanske anna) 19-20 sep. Men iaf, till det så måste jag fylla i en himla massa papper eftersom jag fyller år efter 1:a oktober då dom gör om lagen. Men alla dom papprena gäller i 5år så jag behöver inte fixa nya tills jag tar körkort och det är ju ganska så bra iof.

Väl i Mariestad så kollade dom bara lite och sen fick jag även en ny lins eftersom min andra gick sönder imorse (det var ju ganska så passande). Sen så åkte jag och pappa och käkade på Donken. Gott!

Nu känner jag min inte sådär värst bra.. är hänging i hela kroppen, lite ont i huvudet och halsen med. Får se, om det inte blir bättre imorgon så stannar jag kanske hemma. Jag vill bli frisk tills vi ska på klassresa för det vill jag verkligen inte missa!



sick.


Kommentarer
Postat av: Linn

Krya på dig Amanda!

Hoppas du blir bättre tills imorgon! (: <3

2009-09-01 @ 23:58:37
URL: http://linnwedinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0