100408

Dagen började bra med att jag lyckades somna om och försova mig, men jag hann med allt som jag skulle ändå och även hinna med bussen. Väl på bussen så upptäckte jag att min mobil inte hade något batteri så jag kunde tuvär inte lyssna på musik som jag annars gör varenda morgon..
Hela dagen har jag varit så himla trött och när jag kom hem så somnade jag i en timme i min säng. Vaknade sedan av att mamma tog kort på mig!
Nu sitter jag och proppar i mig glass för att jag har fått så ont i min hals, vill verkligen inte bli sjuk nu eftersom att det är så mycket i skolan som jag måste vara med på osv.


Koftan kommer från vila, linnet från vero moda och tightsen från gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0