100419

Idag så var det frost ute, men solen tittade fram sen lite senare framåt dagen.
På idrotten så skulle vi springa beep-testet men jag skippade det eftersom jag äter pencellin och ska ta det någon annan dag istället. Men något posotivt med dagen var att jag fick reda på provet vi hade i engelska förra veckan och jag lyckades med ett MVG. Blev mycket glad över detta.
När jag kom hem så började jag att wooka lite grönsaker som vi skulle ha till maten. Var så hungrig så tänkte att jag kunde hjälpa till så går det snabbare haha.
Nu nu kom jag nyss ifrån solen/altanen. Har suttit där ett tag och nu är jag röd i ansiktet vilket är lite mindre kul men tror att det går ner snart.
Jag funderar på att ta mig i kragen och sticka ut och springa men jag är fortfarande lite osäker.. Vet inte hur mycket jag kommer att orka nu, men jag kan ju alltid prova och se. Annars är det ju bara att jag går det sista.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0