100421

Idag fick jag en riktig chock när jag kollade ut genom fönstret när jag vaknade. Det var vitt på backen! Trodde att det var ett skämt först, men det har tydligen snöat endel inatt så att det har hunnit att lägga sig, men nu är allt borta igen som tur är. Det har verkligen varit tråkigt väder idag och det känns för jag har varit hur seg som helst.
Efter skolen så drog jag iaf upp till stallet och red i snö/regnvädret, det gick faktiskt bra idag måste jag säga!
För ett tag sen så duschade jag och sen åt jag lite, har även kollat lite i ellos katalog för jag ska kanske skicka efter lite. Mamma skulle nog göra det så då är det lika bra att jag också passar på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0