100422

Idag så hade vi delprov C i matte. Det var sista skriftliga nationella i matte så det känns väldigt skönt, bara den muntliga delen kvar nu. Måste erkänna att jag inte tycker att det är så himla jobbigt som alla säger att det kommer bli i nian. Jag har inte tagit hem en läxa på två veckor tror jag. Imorgon har jag franska men det är det enda. Det som är jobbigast är np men dom kan man ju ändå inte öva på vilket jag tycker om eftersom jag inte är ett så stort fan av att sitta hemma och plugga.
Jag hade planerat att springa idag men jag vet inte hur det blir med det. Har redan ont i mina lår och dessutom så sprang jag beep-testet tsm med killarna idag på gympan. Det märks att jag har tappat kondition dels för att jag inte rört på mig och sen efter mitt pencillin. Åh, nu måste jag börja om från 0 igen..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0