100427


Jag är hemma idag med från skolan fast jag mår lite bättre idag, Visst jag är fortfarande hängig och så, men jag tror inte att jag har feber idag (har inte orkat kolla).  Igår så hade jag iaf 39graders feber vilket var mindre kul. Jag låg i stort sett bara i soffan och sov större delen av dagen.
Det var synd att jag missade matchen igår men jag hörde att som vann med 5-1 vilket var bra! Håller tummarna för att det kommer att fortsätta såhär bra nu resten av sesongen.
Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och läsa lite ur min engelskabok. Vi hörs lite senare.



Från igår, innan skolan.



Struntade i att ha något smink. Jag orkade helt enkelt inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0