Godmorgon.

Idag mår jag ännu snäppet bättre så imorgon ska jag tillbax till skolan igen. Ska faktiskt bli lite skönt för jag har nästan varit borta i en vecka nu och inte träffat någon knappt.
Har precis filat klart lite naglar som jag även ska måla om ett tag tror jag. Fixade mina egna naglar igår men jag har lust med lösnaglar så jag tänkte att det kan jag ju sitta och pyssla med. Men jag tror jag ska ta en liten paus från det och sätta mig och läsa i min bok och även plugga lite engelska. Kan ju inte bara sitta hemma och lata mig utan det är väl bäst att jag tar tag i skolan med. Har nämligen prov på torsdag och sen ska jag ha läst klart en bok tills på fredag och jag har inte ens kommit halvvägs så jag har en bit kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0