Underbart!

Inatt har jag faktiskt sovit hela tiden och inte vaknat en endaste gång. Snacka om skönt!
Det första jag la märke till när jag vaknade var att jag kunde svälja utan att behöva spänna hela kroppen i hopp om att det inte ska göra lika ont. Då insåg jag att mina tabletter nog hade börjat göra susen!
Mamma kom även hem samtidigt som jag klev upp ur sängen. Hon lämnde en burk med nya tabletter till mig eftersom jag endast fick några på sjukhuset så att jag skulle klara mig över helgen. Jag proppade i mig mina två tabletter (ska äta 2st morgon och kväll) och sen gjorde jag även mig en smoothie till frukost.




Ja dom ska sväljas som dom är. Var lite fundersam över plasten som är runt men dom smälter tygligen i magen eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0