Yesterday.

Igår så var det stressigt typ hela dagen. Först skolan och sen när jag kom hem så skulle jag och mamma direkt till mariestad. Vi hämtade upp Alex där och sen skulle jag till synsam. Det var dags att fixa nya linser till mig vilket vad nödvändigt för att dom var slut och sen så behövde jag uppgradera mig lite!
Efter det så åkte vi hem till Marcus och Petra ett tag för att vara barnvakt åt Alex en liten stund. När jag sedan kom hem på kvällen vad jag helt slut. Somnade i soffan.. Jag tror att jag blir trött av tabletterna som jag äter för på senaste tiden så har jag varit hur trött som helst och bara velat sova. Tur att jag bara ska äta dom t.o.m måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0