100808

Idag så väckte mamma mig lite efter tio, vi skulle åka en sväng till Skövde. Där kollade vi bland annat vart min blivande skola ligger och sen gick vi en runda på stan. Jag gjorde en massa fynd och är nöjd med allt jag hittade. Dock provade jag ett par behövliga svarta jeans på vero moda men dom fanns inte i min storlek men jag tänkte kolla i mariestad om dom kanske har dom där.
Mat åt vi med på någon resturang som jag inte minns namnet på men det var iaf otroligt gott!
Mamma frågade nyss om jag skulle med ut och gå men hon fick ett bestämt nej till det som inte går att ändra på. Jag ska tillbringa resten av dagen vid datorn och inget annat.


T-shirt: Cheap monday från YAP
Jacka: Vero moda
Skor: Converse


matmatmat


h&m, mavala, isadora


h&m


kicks




h&m


bikbok


h&m


gina, bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0