100824

Idag så har jag inte varit hemma på hela dagen, eller jo.. jag var hemma 20min typ och då åt jag mat!

Skolan började ju idag och jag var tvungen att gå upp kl 05.30 för att sedan ta tåget till mariestad 07.13 och sen vidare till skövde med buss. Väl i mariestad då mötte jag Linda, Rebecca och Erica så vi åkte med samma buss, skönt det så att man slapp komma själv. I skövde så gick vi direkt till skolan som bara ligget lågra hundra meter från rese.
I skolan så gjorde vi inte mycket utan fick reda på klasserna och sen lite vad vi kommer att jobba med och göra under denna veckan. Vi ska inte har några lektioner utan bara "lära känna varandra" och ha lite kul. Sen nästa vecka så antar jag att vi ska gå som vanligt. Det är nästan bara tjejer i skolan vilket är lite tråkigt, det är endast en kille haha.
Vi slutade 10.30 och då mötte jag och Linda upp Dino som skulle äta frukost. När han var klar så åkte vi till Mariestad och gick runt där hur mycket som helst (mina ben!!). Sen tog jag tåget hem 14.17 till Hova.
När jag kom hem så åt jag bara mat och sen var det dags att packa väskan och gå upp till Movallen. Vi skulle nämligen spela match mot Mölltorp så vi hade en bit att åka. Där fick vi spela på värsta lerplanen och det blev ju inte bättre när det spöregnade och vi sprang runt där så man kan sammanfatta matchen som ganska så blöt och lerig! (en riktig fotbollsmatch?)
Bilder kommer inga idag men däremot kanske det kommer imorgon. Just nu så ska jag gå och lägga mig för jag är så himla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0