Första träningen.

Idag så var det första fotbollsträningen efter uppehållet och jag trodde bokstavligt talat att jag skulle DÖ! Min kondis är inte den bästa då jag aldrig orkar att röra på mig. Sen kanske jag är lite dum och inte tänker på att ta med mig min inhalator men men, det får helt enkelt bli nästa gång som är redan imorgon.
Idag så körde hon hårt med oss och vi fick springa väldigt mycket för att få igång flåset och bättra på konditionen lite. Men nu efter känns det ganska skönt men inte när vi väl sprang, fyfan!
När jag kom hem så gjorde jag en smoothie och nu ska jag gå och sova för jag är så himla trött att jag snart somnar sittandes. Det är hårt att jobba och träna fotboll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0