Just something.

Igår så åkte ju jag och mamma en liten sväng till Örebro. Eftersom vid åkte vid klockan tre så hade vi inte direkt tänkt att handla en massa (då behöver vi en hel dag) utan mest bara umgås osv för pappa var inte hemma heller. Sen kände jag att det inte riktigt var min dag, jag är ju på jakt efter ett par helt vanliga svarta jeans men har upptäkt att det inte är så bara. Antingen så är dom för stora eller så är dom typ för korta. Jag får helt enkelt gå på jakt efter ett par cheap monday, dom sviker mig aldrig! Jag har ju ett par svarta därifrån men dom har använts flitigt så nu är dom sönder. Nog om det, som vanligt så sprang vi i sista sekunden och skulle handla något, denna gången en ny datamus samtidigt som vi ville ha kaffe så jag fick hjälpa mamma först och sedan när hon betalade fick jag springa till mc dolalds och köpa kaffe.







siba


?


hm


sen har jag glömt att visa en bh jag fick från ellos. Jag skickade efter den för ca 2månader sen men fick den för kanske 1-2veckor sedan. Det var på tiden kan jag säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0